Unsere Öffnungszeiten richten sich nach den Bedürfnissen der Eltern. Zur Zeit ist der Kindergarten von 7.30 Uhr bis 16.30 Uhr geöffnet.

Anaokulumuz

Gelişim için alan ve zaman

Elisabeth Anaokulumuz Troisdorf'un Friedrich-Wilhelms-Hütte bölgesinde, Maire-Lene-Rödder-Straße'de yer almaktadır.

Birçok oyun alanına, Siegauen ve Sieglarer See'ye ve bölgedeki birçok farklı mağazaya yürüyerek ulaşabiliriz.

Bir yaşından küçük çocuklarla okula başlayana kadar ilgileniyor, onlara eşlik ediyor ve eğitim veriyoruz. Elisabeth Anaokulunda 100 çocuğa kadar toplam beş grup bulunmaktadır. Kreş grubunda bir grupta en fazla on iki çocuğa, diğer gruplarda ise grup başına en fazla 23 çocuğa bakıyoruz.

Aziz Elisabeth Anaokulumuz GFO ağına dahildir. Biz Fransisken ve kozmopolit bir derneğiz. Tüm mezheplerden çocuklar buraya kabul edilir. GFO anaokullarımız için tüm lokasyonlarda ortak bir çerçeve konsepti ve bağlayıcı kılavuz ilkeler vardır.

Anaokulumuz

Anaokulumuz hakkında içgörü

Çerçeve kavramı ve yol gösterici ilkeler